Partnerzy-programy dla Biur


Przez rejestrację firmy w najDom.pl dajemy Ci możliwość konfiguracji eksportu ogłoszeń z oprogramowania, którego używasz w biurze. Dzięki temu rozpoczynasz współpracę z nami praktycznie natychmiast, a Twoje ogłoszenia będą się łatwo aktualizować.


Serwis najDom.pl przyjmuje eksporty z poniższych programów. Jeżeli Twojego oprogramowania nie ma na liście, skontaktuj się z nami pisząc na adres info@najdom.pl lub dzwoniąc pod numer 022 398 12 65. Pomożemy Ci w integracji.

AGENCJA3000 - to pierwszy w pełni zintegrowany z Internetem program bazodanowy wspomagający pracę nowoczesnego biura obrotu nieruchomościami. Zaprojektowany w oparciu o doświadczenia zdobyte podczas ośmiu lat ścisłej współpracy z pośrednikami jest wyposażony w szereg zaawansowanych rozwiązań technicznych i funkcjonalnych niespotykanych dotąd w innych programach dostępnych na polskim rynku.


Nowoczesne rozwiązania techniczne programu Agencja3000 to m.in.:

  • Możliwość pracy zdalnej
    Aby pracować na programie wystarczy jedynie dostęp do internetu i jego instalacja na komputerze. Praca może się odbywać np. na laptopie podłączonym do sieci poprzez komórkę lub na komputerze w kafejce internetowej z programem przyniesionym na pendrive.
  • Automatyczny eksport i import ofert do/z Internetu
  • Praca w sieci agencji – współpraca pomiędzy agencjami (bank ofert
  • Personalizacja ustawień programu
    Możliwość dowolnej aranżacji programu przez użytkownika zgodnej z jego indywidualnymi preferencjami (układ i wielkość okien, wielkość i kolejność tabel, wygląd list,etc.).
  • Wszechstronne zarządzanie ofertami np.:
    • elastyczny podział na działy
    • możliwość dodawania oferty w wielu działach
    • pełna historia pracy z ofertami
    • ewidencjonowanie (historia) zmian w ofercie
    • ewidencjonowanie (historia) zdarzeń powiązanych
    • zaawansowane system filtrowania i sortowania danych
    • zapisywanie indywidualnych ustawień filtrów i grup ofert
  • Rozbudowane raporty dla klientów i inne wydruki
  • Wszechstronny monitoring pracy:
    • zaawansowany system konfiguracji i kontroli uprawnień
    • monitorowanie logów (śledzenie czynności wykonywanych w programie przez użytkowników)
    • automatyczne blokady / alarmy
    • przydzielanie i zmiana opiekunów ofert
    • podział uprawnień na związane z obiektami dodanymi przez danego agenta i przez pozostałych pracowników
  • Elastyczność programu i automatyczne aktualizacje
  • Praca w dwóch systemach ( Windows i Linux)

Program AGENCJA3000 otwiera nowe możliwości zarówno przed właścicielami/kierownikami biur jak i przed korzystającymi z niego pośrednikami.
Więcej na temat oprogramowania na stronie AGENCJA3000.

LocumNet

LocumNet DESKTOP

  • Prosty i łatwy w obsłudze program do obsługi biura
  • Możliwość zarządzania pracownikami, klientami i ofertami
  • Automatyczne kojarzenie klientów z ofertami
  • Szczegółowe opisy każdej nieruchomości
  • Wbudowany edytor do automatycznej obróbki i zamieszczania zdjęć
  • Zaawansowane opcje wyszukiwania
  • Możliwość zainstalowania modułu Wyszukiwarki ofert własnych na własnej stronie WWW
  • Eksport i import ofert z systemów MLS
  • Możliwość zdalnej pracy przez Internet
  • Bezpieczeństwo danych poprzez hasła dostępu
  • Bezpłatne aktualizacje i pomoc techniczna
  • Własne szablony wydruków na zamówienie

Więcej nt. oprogramowania na stronie PROGRAMY LOCUMNET.

asari.PARTNER

Czym jest asariPARTNER?


asariPARTNER to sprawdzone na rynku oprogramowanie, dzięki któremu praca biura nieruchomości będzie bardziej efektywna. Tylko na rynku warszawskim funkcjonuje już ponad 1000 licencji naszego oprogramowania.
Bezobsługowy export wybranych ofert do portali branżowych maksymalizuje sprzedaż oraz podnosi renomę firmy.

Dodatkowym modułem oprogramowania jest profesjonalna witryna internetowa (asariWWW), oparta na technologii stron szablonowych. Wartością dodana oferowanej witryny stanowi unikalna wyszukiwarka ofert zintegrowana bezpośrednio z bazą ofert programu asariPARTNER. Dzięki temu osoby odwiedzające stronę Internetowa pośrednika mogą mieć dostęp do aktualnych ofert wprowadzonych do bazy asariPARTNER.


Moduły oprogramowania (dla zarządzającego)


  • - Raporty efektywności pracy poszczególnych agentów (ilość wprowadzonych ofert, liczba wprowadzonych nowych klientów, spotkania, badanie aktywności agentów)
  • - Możliwość wystawiania zadań dla pracowników firmy (agent, który włączy komputer otrzyma zadanie na pulpicie komputera)
  • - Zdalny dostęp do programu (wystarczy dostęp do Internetu)

Moduły oprogramowania (dla agenta)


  • - Prosta i intuicyjna obsługa programu
  • - Oferty biura wzbogacone o zdjęcia i opisy nieruchomości zestawione z cenną sprzedażowo informacją o KLIENTACH zainteresowanych zakupem „tego typu” obiektu (wbudowana inteligencja systemu pozwoli błyskawicznie kojarzyć obiekt z potencjalnymi klientami na jego zakup)
  • - Specjalne filtry w „wyszukiwarce programu” pozwolą na natychmiastowe przeszukiwanie ofert jak również wyszukiwanie zainteresowanych klientów
  • - Możliwość zaplanowania czasu swojej pracy (spotkania z klientem, wyjazdy poza biuro planowane w kalendarzu, wgląd do którego mogą mieć pozostali pracownicy firmy)

Szczegółowy zakres funkcjonalny dostarczony zostanie wraz z instrukcją obsługi programu lub przekazany podczas szkolenia produktowego dla pracowników biura.


Zakres współpracy


Podstawowy zakres usług:

  • - Udostępnienie oprogramowania na „n” stanowisk pracy (dzierżawa programu)
  • - Udostępnienie strony internetowej na bazie narzędzia webowego asariWWW (eksport ofert na stronę internetowa, narzędzia do komunikacji z klientem, inne narzędzia uwzględnione w planach rozwoju firmy PROTOSS)
  • - Instalacja oprogramowania

Szczegółowe informacje o programie na stronie http://www.asari.pl/produkty/asariPARTNER.

asari.WEB

Czym jest asariWEB?


asariWEB to bardzo prosty w użyciu, całkowicie bezpłatny, program komputerowy działający z wykorzystaniem dowolnej przeglądarki internetowej oraz sieci Internet.


Jak to działa?


Wystarczy tylko krótka rejestracja i już masz do dyspozycji nowoczesne i łatwe w użyciu oprogramowanie wspierające Cię w codziennej pracy.

Zabierz ze sobą asariWEB wszędzie tam gdzie masz dostęp do internetu - poczuj smak swobody.


Najważniejsze cechy wyróżniające oprogramowanie


  • - Bardzo łatwa i szybka rejestracja własnych ofert
  • - Zestaw profesjonalnych wydruków prezentujących Twoje oferty, wyposażonych w dane teleadresowe agentów
  • - System przesyłania ofert poczta e-mail
  • - To Twoja własna baza ofert, masz pełną niezależność od portalowych systemów prezentacji ofert to Ty swobodnie decydujesz, na jakich portalach będziesz prezentował swoje oferty
  • - Rejestracja informacji o klientach poszukujących oraz oferujących
  • - Historia obsługi klienta
  • - Brak konieczności instalowania oprogramowania, aktualizowania czy zabezpieczenia bazy danych w biurze

Potrzebujesz większej funkcjonalności?


Skorzystaj z  tanich usług współpracujących z asariWEB

  • - eksport ofert na wybrany portal nieruchomości (asariEXPORT)
  • - strona WWW pod własną domeną z możliwością edycji treści (asariWWW)
  • - pobieranie prywatnych ogłoszeń z portali nieruchomości (asariIMPORT)
  • - zarządzanie Twoją agencją nieruchomości (asariAGENCJA)
  • - dbanie o klienta, zarządzanie czasem pracowników (asariCRM)
  • - wymiana ofert pomiędzy współpracującymi Pośrednikami (asariSWO)
  • - współpraca z lokalnym systemem MLS (asariConnectMLS)
  • - wydruki ofert w profesjonalnej drukarni cyfrowej (asariPRINTLINK)
  • - zdjęcia 3d nieruchomości (asariFOTOWIZYTA)

Szczegółowe informacje o programie na stronie http://www.asari.pl/produkty/asariWEB.

e-BIURO Nieruchomości

Czym jest e-Biuro Nieruchomości?


e-Biuro Nieruchomości to system komputerowy oferujący kompleksowe wsparcie informatyczne dla średniej wielkości biur nieruchomości.
Został stworzony z myślą o firmach poszukujących bardzo przyjaznego, a jednocześnie niezwykle sprawnego narzędzia wspomagającego pracę pośrednika w obrocie nieruchomościami.


Podstawowe funkcjonalności


  • - rejestracja i zarządzanie bazą ofert
  • - rejestracja i zarządzanie bazą klientów
  • - system kojarzenia klienta z ofertą
  • - zestaw wydruków
  • - możliwość eksportu ofert do 33 portali ogłoszeniowych

Dodatkowe funkcjonalności, na które może liczyć klient to wygodny kalendarz do zarządzania spotkaniami, moduł finansowy, który rozszerzy możliwości o rejestr dokumentów sprzedaży, komunikator, który pozwoli na szybką interakcję z opiekunem oferty.


Wymagania techniczne


Zalecana konfiguracja komputera zapewniająca standardowe warunki pracy na oprogramowaniu e-BIURO Nieruchomości:

Serwer – komputer, na którym instalowana jest baza danych

  • - Komputer klasy PC umożliwiający zainstalowanie i eksploatację wskazanych systemów operacyjnych
  • - Pamięć operacyjna minimum 512RAM
  • - Napęd CD/DVD/CDRW
  • - Wolne miejsce na dysku twardym 1GB
  • - System operacyjny: Windows 2000/XP/VISTA, Windows 2000/2003/2007 Server

Klient – komputer, podłączony do bazy danych za pośrednictwem sieci komputerowej

  • - Komputer klasy PC umożliwiający zainstalowanie i eksploatację wskazanych systemów operacyjnych
  • - Pamięć operacyjna minimum 512RAM
  • - Napęd CD/DVD
  • - Wolne miejsce na dysku twardym 100MB
  • - System operacyjny: Windows 2000/XP/VISTA
  • - Dowolny edytor tekstów obsługujący format RTF

Dla wersji wielostanowiskowej wymagana jest lokalna sieć komputerowa.


Szczegółowe informacje o programie na stronie http://www.asari.pl/produkty/e_biuro.

UniaNet oferty nieruchomości

Galactica Virgo - oprogramowanie dla biur nieruchomości.
UWAGA - program GALACTICA VIRGO spełnia wymagania GIODO - potwierdzają to nasi Klienci, którzy pozytywnie przeszli kontrolę GIODO.

. Virgo to wielomodułowa aplikacja internetowa, najważniejsze jej cechy to:

  • - rozbudowane opisy ofert i poszukiwań,
  • - pełna integracja z rozbudowaną, wielojęzyczną stroną internetową biura, prezentacja na WWW ofert wprowadzanych do systemu w czasie rzeczywistym,
  • - możliwość wprowadzania inwestycji deweloperskich z zagnieżdżonymi w nich pojedynczymi ofertami,
  • - moduł eksportu ofert do ponad 30 portali ogłoszeniowych,
  • - integracja systemu z pocztą e-mail - definiowanie i obsługa skrzynek z poziomu programu,
  • - moduł wewnątrz systemowej poczty do komunikacji pomiędzy agentami biura,
  • - obszerne dzienniki zdarzeń dla ofert, wiadomości, klientów - menedżer ma wgląd i pełną kontrolę nad działaniami podwładnych,
  • - rozbudowany system uprawnień,
  • - rozbudowany terminarz z możliwościami nadawania zadań sobie lub podwładnym, rejestracji dowolnych zadań i notatek przypominających,
  • - moduł aplikacji działającej on-line na urządzenia mobilne (telefon, palmtop),
  • - moduł map lokalizacyjnych zintegrowany z bazą ofert, prezentacje na mapach (widok mapy fizycznej lub zdjęć satelitarnych),
  • - moduł finansowo-raportowy,
  • - wewnętrzny FotoEdytor, automatycznie dopasowujący zdjęcia (umożliwiający korektę fotografii),
  • - FloorManager - rysowanie planu pomieszczeń i dodanie go do oferty,
  • - moduł prezentacji ofert na monitorach wielkoekranowych,
  • - automatyczne kojarzenie ofert i klientów oferujących i poszukujących,
  • - obsługa wielooddziałowych agencji i sieci,
  • - Preoferty - umożliwia wprowadzanie ofert potencjalnych (bez umów z klientami) oraz późniejsze przekształcenie ich do ofert aktywnych,
  • - możliwość zawieszania ofert/poszukiwań na wymagany czas, oraz czasowe przekazywanie ofert innym agentom
  • - wysoki poziom bezpieczeństwa pracy - dane przechowywane na zabezpieczonych serwerach podpiętych pod najszybsze łącza w Polsce,
  • - możliwość pracy z każdego miejsca na świecie, wystarczy dostęp do Internetu,
  • - obsługa wielu języków, możliwość swobodnego tłumaczenia na dowolny język,
  • - Wydruki na gablotkę i dla klienta, wiele formatów wydruków, możliwość definiowania nowych, możliwość zamówienia dedykowanych,
  • - nowoczesna aplikacja wciąż rozwijana o nowe pomysły,
  • - aktywny serwis i opieka nad bazami ze strony administratorów,
  • - repozytorium plików i wiele innych,

Więcej na temat oprogramowania na stronie GALACTICA VIRGO.

IMO

Program IMO wspomaga pracę biur pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, niezależnie od wielkości, poprzez kompleksowe usprawnienie pracy z ofertami nieruchomości i klientami oraz dostarczenie szeregu narzędzi wspomagających zarządzanie biurem, także wielooddziałowym. Program IMO jest częścią kompleksowej oferty dla biur nieruchomości, na którą składają się system IMOWEBSITE do tworzenia i zarządzania stronami internetowymi indywidualnymi i szablonowymi zintegrowane z programem IMO oraz IMOMLS - ogólnopolski system wymiany ofert między biurami korzystającymi z programu IMO


Główne zalety programu IMO


  • działa przez przeglądarkę internetową, dzięki czemu pośrednik nieruchomości ma dostęp przez Internet do bazy danych własnej agencji w każdym momencie i z dowolnego miejsca, (istnieje możliwość ograniczania dostępu poszczególnym agentom)
  • nie wymaga instalowania na komputerze - wystarczy znać adres WWW programu, login i hasło,
  • intuicyjność - program jest bardzo prosty w obsłudze, a co za tym idzie zmniejsza się czas potrzebny na wykonywanie podstawowych czynności i szkolenie nowo przyjętych pracowników,
  • rozbudowane możliwości edycji ofert
  • eksporty oferty na stronę www i do wszystkich portali branżowychzgłoszonych przez naszych klientów, obecnie blisko 70 portali z ogłoszeniami nieruchomości, eksporty odbywają się automatycznie, możliwość selektywnego wyboru portalu dla każdej oferty,
  • importy bezpośrednich ofert i zapytań od klientów z portali domiporta.pl, oferty.net, gratka oraz systemu AMER,
  • moduł CRM i kalendarz wspomagający zarządzanie relacjami z klientami i umawianie spotkań,
  • filie - możliwość wspólnej pracy dowolnej liczby filii danego biura przy pełnym lub ograniczonym dostępie,
  • dostęp w czasie rzeczywistym do zawsze aktualnych danych dla dowolnej liczby pośredników pracujących w programie, wszystkie zmiany zapisywane w programie i zdarzenia np. wydruki, podgląd oferty, odbywają się w czasie rzeczywistym i są widoczne od razu dla wszystkich pozostałych agentów,
  • dodawanie zdjęć bez żadnej ingerencji w ich format, program sam dopasowuje automatycznie rozmiar zdjęcia oraz umożliwia dodawanie znaków wodnych, edycję zdjęć, nakładanie pieczątek (oferta specjalna, 0% prowizji itp.),
  • funkcjonalne filtry wyszukiwania filtry: podstawowy i zaawansowany,
  • kojarzenia klientów i ofert
  • rozbudowane statystyki m.in. statystyki z pracy agentów – raport z działań wykonanych przez pośrednika umożliwiający ocenę jego pracy, statystyki z aktywności danej oferty - kiedy, ile razy, komu pokazywana była oferta, na jakie portale jest wysyłana, czy eksporty zawsze się udają, czy są przestoje po stronie portali,
  • uprawnienia, ponad 100 uprawnień daje możliwość stworzenia dowolnej ilości poziomów dostępu do programu oraz dostosowanie programu do pracy każdego biura indywidualnie,
  • zgodność z wymaganiami GIODO
  • wpływ na rozwój programu poprzez system zgłoszeń sugestii – nasz program jest rozwijany na podstawie sugestii od jego użytkowników, istnieje możliwość rozbudowy programu na indywidualne zamówienie (wydruki i inne elementy),
  • wsparcie techniczne mailowo i telefonicznie oraz możliwość przeprowadzenia szkoleń zdalnych i w biurze Klienta
  • bezpieczeństwo – serwery ulokowane w profesjonalnym centrum danych z 24 godzinną opieką administratorów, codzienne kopie bezpieczeństwa, firewalle, szyfrowanie danych kluczem 256 bitowym i inne zabezpieczenia zgodnie z zaleceniami audytu infrastruktury serwerowej wykonanego przez najlepszych specjalistów w Polsce,
  • wymiana wybranych ofert na wyłączność i otwartych z innymi biurami korzystającymi z programu IMO poprzez system IMOMLS dostępny z poziomu programu IMO,
  • TYLKO U NAS WSZYSTKO W CENIE!!! – tylko nasz program ma w jednej cenie wszystkie funkcjonalności, nielimitowaną ilość miejsca na serwerze, bezpłatne eksporty z programu na wszystkie portale i stronę www

www.imo.com.pl

imo@imo.com.pl

Aby pobrać wersję DEMO kliknij TUTAJ

Producent: Possible Sp. z o.o.

Biuro Obsługi Klienta Warszawa
ul. Pabianicka 26 lok. 2
04-219 Warszawa
tel. +48 (22) 212-88-37
tel. kom. 506-726-874

Biuro Obsługi Klienta Toruń
ul. Zbożowa 180
87-100 Toruń
tel. +48 (56) 475-44-79
tel. kom. 506-726-878

Dział Techniczny/Pomoc dla klientów
tel. +48 (22) 203-62-03
imo@imo.com.pl

InfoNET ON-LINE jest programem zarówno prostym jak i nowoczesnym. Uzyskaliśmy to dzięki połączeniu nowych technologii w tworzeniu aplikacji z doświadczeniem, ponieważ rozwijamy ten system już od 1996 roku.

Wygoda pracy w programie gwarantowana funkcjami:

  • Szybkie wyszukiwanie a gdy zajdzie taka potrzeba - bardzo szczegółowe.
  • Prosta edycja sprowadzająca się w wielu przypadkach do wybrania opcji.
  • Tworzenie oferty na podstawie istniejącej, co drastycznie skraca czas wprowadzania oferty
  • Praca w domu a nawet w podróży
  • Program niezależny od komputera, wystarczy Internet Explorer lub Opera 9.2 i wyższe.
  • Praca w systemach Windows 98, 2000, XP, Vista oraz Linux.
  • Przejrzyste porównywanie nawet kilku ofert jednocześnie.
  • Możliwość szukania z wykorzystaniem map kraju i świata.
  • Wysyłanie bezpośrednio z programu ofert poprzez pocztę elektroniczną wraz ze zdjęciami.
  • Dostęp do bazy udostępnionych ofert biur współpracujących w ramach sieci.
  • Tworzenie lokalnych sieci MLS w oparciu o system.
  • Terminarz pozwalający organizować swój czas jak i zarządzać czasem pracowników.
  • System poczty wewnętrznej pomiędzy pracownikami jak też agentami innych biur sieci.
  • Dedykowane eksporty ofert do współpracujących portali:
    222.pl, megadom.pl, gratka.pl, trader.pl, otodom.pl, najdom.pl, gazetadom.pl, ofertynet.pl…
  • Eksport do dowolnego odbiorcy poprzez definiowanie parametrów wysyłki.
  • Pełna wymiana ofert pomiędzy filiami firmy.
  • Wymiana ofert w wewnętrznych grupach zaprzyjaźnionych biur.
  • Aktualizacja ofert na własnej stronie internetowej.
  • Nie mniej istotne - niskie koszty eksploatacji oprogramowania.

Więcej na temat oprogramowania na stronie www.info2net.pl.

System mediaRent umożliwia zarządzania biurem nieruchomości z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej. Pozwala m.in. na:

  • - pełne zarządzanie ofertami wszędzie gdzie jest dostęp do internetu,
  • - możliwość dodawania do ofert zdjęć, plików (np. pdf, zip, doc itd), materiałów video, wirtualnych wycieczek,
  • - system udostępniany jest wraz ze stroną internetową posiadającą unikalną szatę graficzną, formularz kontaktowy, kalkulator opłat, zaawansowaną wyszukiwarkę, wyświetlanie plików wideo oraz wirtualnych wycieczek (bez konieczności odwoływania się do zewnętrznych serwisów), przesyłanie ofert znajomym, newsletter, formularz deklaracji woli nabycia i wiele innych,
  • - wydruki ofert pełne oraz przeznaczone na witrynę,
  • - wszelkie zmiany nanoszone w ofertach widoczne są bezzwłocznie na stronie internetowej,
  • - automatycznie tworzone prezentacje ofert,
  • - moduł do zarządzania na stronie internetowej materiałami tekstowymi, galeriami zdjęć, aktualnościami, bannerami i wieloma innymi elementami,
  • - wyświetlanie map na podstawie wpisanego adresu nieruchomości,
  • - statystyki pokazujące w formie graficznej ilość odwiedzin danej oferty z podziałem na dni,
  • - możliwość opisów nieruchomości w trzech językach,
  • - eksport ofert na wiodące portale oraz możliwość wymiany ofert z wybranymi biurami korzystającymi z mediaRent (nie ma konieczności dzielenia się ofertami z wszystkimi biurami),
  • - do umieszczanych w systemie zdjęć może być dodawany znak wodny,
  • - nielimitowana liczba stanowisk (łatwe zarządzanie użytkownikami z możliwością nadawania uprawnień),
  • - możliwość importu ofert z innych programów do zarządzania nieruchomościami,
  • - system CRM (kalendarz, notatki, wewnętrzne wiadomości do innych użytkowników systemu),
  • - zarządzanie klientami – baza klientów, umowy, faktury,
  • - wieczysta gwarancja i pomoc techniczna.

Więcej na temat oprogramowania na stronie mediaRent.

Multiple.pl – Kreuje świat zarządzania ogłoszeniami

Multiple.pl oprogramowanie powstało w oparciu o dogłębną analizę zainteresowań potencjalnej grupy klienckiej oraz wieloletnich doświadczeń specjalistów pracujących dla Agnat Sp. z o.o.

System Multiple Nieruchomości to program, który pozwala w sposób komplementarny zarządzać ogłoszeniami jak i całym biurem Nieruchomości oraz deweloperskim.

Umożliwia tworzenie nieograniczonej ilości kont dla pracowników (Agentów) bez dodatkowych kosztów. Ze względu na duże doświadczenie Firmy Agnat w branży IT (10 lat) tworzymy również strony WWW z możliwością importu w ramach abonamentu.

Innowacyjnym rozwiązaniem, które nie jest dostępne na polskim rynku to tzw. oferty zewnętrzne, czyli pozyskiwanie klientów indywidualnych dla Agencji nieruchomości, ze względu na fakt , iż pod domeną Multiple.pl znajduje się Platforma ogłoszeniowa dostępna zarówno dla firm jak i osób prywatnych.

Innowacyjność produktu została potwierdza otrzymaniem dofinansowania ze środków Unii Europejskiej. Rozwijamy się w ramach działania 8.2 Wspieranie biznesu typu B2B osi priorytetowej 8, Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013, "E-automatyzacja procesów na linii Agnat-Partnerzy w obszarze współpracy ogłoszeniowej".


Każda firma posiadająca rozwiązanie Multiple.pl równolegle posiada również wpis do Katalogu firm na Multiple.pl, czyli dodatkowe miejsce, do którego można bezpłatnie eksportować ogłoszenia i prezentować swoje biuro.


Najważniejsze funkcje Multiple.pl:


  • - szyfrowane połączenie zapewnia bezpieczny dostęp do programu przez przeglądarkę internetową, z każdego miejsca za pośrednictwem Internetu
  • - kopia tworzona raz w tygodniu → bezpiecznej archiwizacji podlegają wszystkie dane: oferty, kontakty, klienci
  • - automatyczne darmowe aktualizacje programu
  • - funkcjonalność zarządzania kontaktami z klientem (kalendarz, zadania)
  • - wysyłanie informacji o ofertach za pomocą poczty e-mail wprost z systemu, do konkretnego klienta lub wybranej grupy klientów (tworzenie własnej bazy mailingowej)
  • - czytelny podział ofert uwzględniający najważniejsze kryteria, każda oferta jest przypisana do klienta
  • - kojarzenie ofert między agentami biura, oraz tylko w obrębie ofert danego agenta
  • - historia pokazywanych ofert, klient oglądający daną nieruchomość jest zapisywany w bazie
  • - geolokalizacja oferty - podgląd na mapie online
  • - wysyłanie ogłoszeń na wiele portali jednocześnie
  • - eksport masowy dla wybranej grupy ogłoszeń
  • - eksport pojedynczy
  • - możliwość zapisania schematu eksportowania ogłoszeń ( wybór grupy portali)
  • - eksporty na stronę www agencji
  • - automatyczne skalowanie zdjęć przy dodawaniu do systemu
  • - funkcja Księga Wieczysta pozwala Agentowi sprawdzić, czy Ogłoszeniodawca przedstawił prawdziwe informacje o danej Nieruchomości oraz czy obsługiwany Klient nie zakupił mieszkania z pominięciem Agencji Nieruchomości (zmiana numer KW)
  • - nowoczesny program do obsługi biura,
  • - możliwość zarządzania pracownikami, klientami i ofertami
  • - bezpośredni kontakt z klientami w jednym miejscu
  • - szczegółowe opisy nieruchomości dzięki rozbudowanym kartom obiektów
  • - oferty na wyłączność oraz oferty bezpośrednie
  • - wszystkie oferty sprawdzone i aktualne wyłącznie ze zdjęciami oraz filmami Youtube
  • - historia każdej oferty
  • - możliwość prezentacji ofert w postaci prezentacji trójwymiarowej
  • - zawansowane opcje wyszukiwania oraz unikalny i uniwersalny sposób wyszukiwania ofert według lokalizacji- czyli możliwość jednoczesnego wyszukiwania ofert w  kilku różnych lokalizacjach
  • - wbudowany notes pozwalający na wybranie najbardziej interesujących ofert oraz ich porównanie
  • - wbudowany komunikator służący do wymiany wiadomości pomiędzy agentami
  • - szablony wydruków ofert dla klienta lub agenta droga mailową oraz w formie papierowej
  • - eksport ofert do wszystkich portali nieruchomości
  • - wszystkie oferty na wyłączność z MLS 2007 są automatycznie umieszczane na stronie www.nieruchomista.pl
  • - stały dostęp dla klienta do wszystkich ofert poprzez portal nieruchomista.pl
  • - archiwum jako źródło informacji i statystyk o rynku nieruchomości
  • - możliwość zainstalowania modułu wyszukiwarki ofert na własnej stronie www.
  • - możliwość prezentacji ofert nieruchomości na międzynarodowym portalu ICREA
  • - brak ograniczeń regionalnych dla użytkowników sieci
  • - możliwość pracy zarówno w trybie on-line jaki i off- line.
  • - kontrola pracy agentów
  • - aktualizacje i pomoc techniczna
  • - bezpieczeństwo danych poprzez hasła dostępu
  • - program zgodny z wymogami GIODO
  • - NOWOŚĆ przeglądanie Ksiąg Wieczystych on-line
  • - wersja angielskojęzyczna programu wraz z wszystkimi dostępnymi wydrukami

Zamów demo programu biuro@realnet.com.pl

REN24

Platforma REN24 jako oprogramowanie w formie usługi outsourcingowej, umożliwia Państwu natychmiastowe korzystanie z nowoczesnego sprawdzonego rozwiązania, gwarantującego sprawne zarządzanie biurem nieruchomości, jak również prestiżową obsługę klientów Wykorzystanie REN24 umożliwia wdrożenie systemu za ułamek kosztów, które pochłonęłoby osiągnięcie i utrzymanie podobnego poziomu we własnym zakresie z zastosowaniem tradycyjnego oprogramowania.


W przeciwieństwie do tradycyjnego oprogramowania korzystając z platformy REN24 zapewnia stałą pomoc i wsparcie techniczne z naszej strony już od momentu zamówienia usługi.


Platformę REN24 ciągle i nieprzerwanie rozwijamy od 2007 roku kierując się uwagami i propozycjami użytkowników, przez co samo oprogramowanie rozwija się w dobrą stronę. Dzięki częstym i automatycznym aktualizacjom, znajdujecie się Państwo w gronie biur, które najszybciej adaptują najnowsze trendy i są pionierami w wytyczaniu nowych standardów jakości obsługi klienta.


KOMPLEKSOWOŚĆ:

Platforma REN24 integruje w jeden spójny system:


  • - program do zarządzania bazą ofert,
  • - program do zarządzania kontaktami z klientem,
  • - własny system MLS,
  • - program do zdalnego zarządzania pracą agentów,
  • - program do zarządzania informacją w portalach ogłoszeniowych,
  • - program do zarządzania treścią strony www,
  • - stronę www biura nieruchomości wraz z hostingiem.

AUTOMATYZACJA:

System automatycznie uaktualnia informacje o ofertach w portalach ogłoszeniowych, stronie www i w systemie MLS.


INDYWIDUALNOŚĆ:

Strona internetowa zintegrowana z paltformą REN24 opracowana jest w oparciu o indywidualny projekt graficzny, zgodny z wymaganiami biura nieruchomości.


BEZPIECZEŃSTWO:

System jest zgodny z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych. Zastosowane w systemie mechanizmy gwarantują bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa gromadzonych danych. Jako jedyny dostawca tego typu usługi zastosowaliśmy zaawansowane szyfrowanie danych oraz dwupoziomowy system zabezpieczeń.


UNIWERSALNOŚĆ:

Oprogramowanie uruchamiane jest z dowolnego systemu operacyjnego za pomocą przeglądarki internetowej. Nie wymaga od użytkownika instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania. W celu rozpoczęcia pracy z systemem wymagany jest przynajmniej jeden komputer podłączony do sieci Internet.


FUNKCJONALNOŚĆ:


  • POŚREDNIK

  • - Gromadzenie i zarządzanie informacjami o ofertach, podzielonych na kilka grup i podgrup w prywatnej bazie.
  • - Podział ofert na prywatne, biurowe, publiczne.
  • - Wagowanie zleceń zależnie od rodzaju umowy z klientem.
  • - Opisywanie ofert za pomocą atrybutów obligatoryjnych, fakultatywnych oraz dowolnej ilości zdjęć z opisem. Bogaty słownik atrybutów zintegrowany z bazami branżowymi.
  • - Lokalizowanie ofert z wykorzystaniem wbudowanego pełnego słownika administracyjnego kraju.
  • - Automatyczne lokalizowanie ofert na mapie.
  • - Przeliczanie kwot do m2.
  • - Automatyczne dopasowanie rozmiaru dowolnego zdjęcia.
  • - Gromadzenie informacji o kliencie przypisanej do ofert wraz z zaawansowaną wyszukiwarką.
  • - Szyfrowanie danych poufnych.
  • - Podpisanie oferty przez agenta, agenta prowadzącego na wydrukach i w eksportach.
  • - Generowanie raportów i zestawień do plików PDF, XLS, CSV.
  • - Wysyłanie informacji o ofertach za pomocą poczty e-mail wprost z systemu. Możliwość wybierania zdjęć, rodzaju informacji wysyłanych w e-mailu.
  • - Terminarz zintegrowany z bazą ofert i klientów.
  • - Kilka rodzajów zintergrowanych wyszukiwarek ofert własnych, innych użytkowników w firmie, ofert z MLS.
  • - Możliwość sortowania oraz agregowania informacji o ofertach na listach oraz w schowkach.
  • - Kalkulator opłat transakcyjnych.
  • - Panel do zdalnego zarządzania pracą agentów.

  • BIURO

  • - Wymiana informacji o ofertach z innymi pracownikami biura i oddziałów.
  • - Zdalne zarządzanie pracą innych agentów.

  • PORTALE OGŁOSZENIOWE

  • - Eksportowanie ofert do portali ogłoszeniowych w kilku sesjach na dobę.
  • - Eksport całkowicie automatyczny.
  • - Pełna historia eksportów do poszczególnych portali.
  • - Eksporty przyrostowe.
  • - Możliwość wymuszenia eksportu całościowego.
  • - Obecnie system eksportuje oferty do kilkudziesięciu portali. Trwają prace nad integracją z następnymi portalami branżowymi.

  • MLS

  • - Zintegrowana wyszukiwarka ofert. W jednej wyszukiwarce użytkownik ma dostęp do ofert własnych, agentów z biura oraz z MLS.
  • - Wybrane oferty użytkownika REN24 w systemie MLS dostępne są on-line.
  • - Zamieszczanie ofert w MLS jest całkowicie automatyczne.

  • WWW

  • - 100% integracja REN24 ze stroną www.
  • - Hosting. Dla każdej strony oferujemy nasz hosting ( utrzymanie strony www na naszych serwerach).
  • - Oferty na stronie www aktualizowane on-line.
  • - Indywidualny projekty strony www zintegrowanej z REN24.

Więcej na stronie www.ren24.pl.

UniaNet oferty nieruchomości

UniaNet jest programem ułatwiającym prowadzenie biura, nawigację w gąszczu ofert, dostęp do ogólnopolskiej bazy ofert. Aplikacja zawiera funkcję Eksport XML która umożliwia wysyłanie ofert do wszystkich wiodących internetowych portali ogłoszeniowych.
Więcej na temat oprogramowania na stronie UniaNet.